SEO optimalizace
Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO (Search Engine Optimization) je proces, jehož cílem je přivést na konkrétní web návštěvníky, kteří mají potenciál stát se Vašimi klienty.
Jde tedy především o zvýšení návštěvnosti webové stránky ze strany její cílové skupiny. Účelem SEO optimalizace je taktéž rozšířit cílovou skupinu o další potenciální návštěvníky.
Máte webovou prezentaci, ale máte nízkou návštěvnost?
Lámete si hlavu jak zvýšit návštěvnost a ziskovost? Analýza prezentace u nás začíná detailním prozkoumáním současného stavu.
Víte, jakou návštěvnost má Vaše webová prezentace? Víte, co návštěvníci na Vaší prezentaci dělají, jaké stránky nejvíce navštěvují a kolik času na nich tráví?
Analýza návštěvnosti Vám dá odpověď na tyto i na jiné otázky.
Díky službě Google Analytics můžeme dnes již poměrně přesně měřit, jaká je návštěvnost stránek. Z těchto údajů pak můžeme zjistit, jaká internetová reklama Vám přináší návštěvníky, ze kterých se stávají zákazníci.
Analýza klíčových slov a klíčových frází je do velké míry spjata s návštěvností Vašich webových stránek. Protože zvyšujeme návštěvnost nikoliv pro statistiky a rekordy, ale proto, aby generovala zisk, musíme najít taková klíčová slova a klíčové fráze, které Vaši potenciální zákazníci hledají.
Sledujeme statistiky hledanosti klíčových slov a frází díky kterým můžeme určit, jaké fráze jsou pro Vás zajímavé více a jaké méně.